Wicked Winterfrost

Japanese Cherry Blossoms – Possibly The Most Beautiful Thing I Have Ever Seen In My Life

Posted in Japan by talikas on April 21, 2012

Kirsiõied (jaapani keeles sakura) lõid mind Tokyos küll täiesti pahviks. No muidugi olen ma enne õitsvat kirsipuud näinud, kuid see, mis Jaapanis toimub, on ikka hoopis teistsugune. Kirsipuud on pirakad ja suured, neid on kogu linn täis istutatud, kuhu ka ei vaata, kõik õitseb (okei, viimane on natuke liialdus, neid 100% igal pool ei ole muidugi).  Seekord jäid kirsiõied külma ilma tõttu küll nädala-paari hiljaks, kuid seda rõõmsamad olid kohalikud, kui pungad viimaks pakatama hakkasid. Ja et seda hooajalist imet veelgi rõhutada, on kirsiõite ajal Jaapanis kõik asjad roosad või kirsiõitemaitselised — alates piimakohvist ning lõpetades kartulikrõpsudega.

Minu majast viie minuti kaugusel on Kanda jõgi, kus ma tihti jalutamas olen käinud – nüüd oli jõgi õitesse uppunud ja heleroosal mannavahul polnud otsa ega äärt. Ma lihtsalt ahhetasin, kui seda ilu enda ümber nägin, ning samamoodi ahhetasid ka jaapanlased, kes igal viisil üritasid seda kaunidust jäädvustada. Piltide pealt ei tule muidugi välja nii hästi kogu see õitemeri, kuid kohapeal olles võttis mul küll täiesti hinge kinni.

(Vaatasin kirsiõisi ka mujal Tokyos parkides, kuid nii kaunist vaatepilti ei leidnud kuskilt).

7 Responses

Subscribe to comments with RSS.

  1. T. said, on April 21, 2012 at 3:56 pm

    Gorgeous!

  2. muff the whistler said, on April 21, 2012 at 4:44 pm

    Wow.

  3. k2rt said, on April 21, 2012 at 5:39 pm

    hanami!!!! natsukashiii!

  4. katrin said, on April 24, 2012 at 6:01 am

    oh vaat siis, millest ilma jäin. Usun tõesti, et seda tegelikku ilumerd on võimatu kaameraga haarata – midagi jääb ikka välja ja see midagi on just see, mis vaatepildile selle ainuõige essentsi annab. Kas lõhna ka on? Või maitset? Kui meil Eestis õunapuud õitsevad, siis on niisugune magus uimastav lõhn…

    • talikas said, on April 25, 2012 at 5:37 am

      lõhna eritit ei olnud, vähemalt nendel, mida ma nägin. midagi nagu tundsin, aga võibolla kujutasin ette lihtsalt…


Leave a Reply

