Wicked Winterfrost

Estonians in Tokyo

Posted in Estonia, Japan by talikas on November 19, 2011

Ma ei väsi imestamast, et kuidas need eestlased küll igale poole jõuavad. See, et kunagi Brüsselis elades seal Tõnis Mägi laulmas käis, ei olnud kuigi üllatav, kuid kui Maarja Liis Ilus Tokyo Shinjuku kultuurimajas “Eesti muld ja Eesti süda” laulis ning saalitäis jaapanlasi talle tulistelt plaksutasid, siis mul jooksis küll korraks juhe kokku. Lisaks olin juba täiesti unustanud kui ilus on eesti keel… Hiljem, kui üks Jaapani härrasmees end Eesti-Jaapani sõprusseltsi asepresidendina tutvustas või üks 25-aastane Jaapani noormees mulle puhtas eesti keeles rääkis, kuidas talle ikka Tartus meeldis, või kui üks teine Jaapani kutt minuga eesti keelt harjutada tahtis, oli ainult natuke imelik. Vestlustest teiste eestlastega selgus, et Tokyos on käimas Baltimaade nädal ning et Jaapani memmede Eesti rahvatantsu etteaste olin just maha maganud.

(Järgmisel õhtul perekond Saluveeride juures õhtustamas käies ja tundide kaupa AINULT eesti keeles rääkides ei saanud ma korraks üldse enam aru, mis riigis ma viibin).

5 Responses

Subscribe to comments with RSS.

  1. isa said, on November 19, 2011 at 6:14 am

    väga-väga hea, et selle ürituse üles leidsid
    Jpn memmede tantsu oleks küll näha tahtnud! Ega sa ei tea, mis tantsu nad selgeks õpisid?

    • talikas said, on November 30, 2011 at 2:44 am

      vot ei tea. aga kuulsin, et rahvariided olid ise valmis teinud ja puha :)

  2. ainomall said, on November 20, 2011 at 4:06 pm

    vaga liigutav,judinateni.saadan lisaks mahvaka mulgikapsaste lohna,mul seda praegu piisavalt

    • talikas said, on November 30, 2011 at 2:43 am

      mulgikapsast tahaks küll praegu väga !!!

  3. Kerly said, on January 20, 2012 at 4:59 am

    Ja Maarja-Liis suudab niigi ilusa eesti keele veel ilusamaks laulda.
    Haa, mul on siin samasugune tunne kogu aeg, et kas ma olen Eestis v6i Kanadas. Rohkem saab eesti kui inglise keelt.V2hemasti pole Sa keelt 2ra unustanud ja saanud r22kida oma s6pradega ega hakkaks kokutama, kui Toomas Hendrikuga kohtuksid :P


Leave a Reply

