Wicked Winterfrost

Who Says Summer’s Over? Beach Picnic at Enoshima

Posted in Japan by talikas on September 26, 2011

Jaapanlaste pikniku tarbeks tõmmatakse rannas üles telgid, volditakse lahti toolid ning pistetakse grillile igasugu imeelukaid. Enoshima ranna liiv oli peaagu et musta värvi, rannas vesi juba natuke jahenemas, kuid päikesepaiste endiselt kuuuum. Meie punt oli pooleks: jaapanlased ning välismaalased ning jällegi olin ainuke, kes jaapani keelt ei osanud. Aga mitte muretseda – minu jaapani keele intensiivkursused hakkavad pihta juba homme – kokku 12 tundi nädalas… Kujutan ette, et juba esimesel nädalal on juhe täiesti koos ja paanika majas. Tulevad põnevad ajad :)

6 Responses

Subscribe to comments with RSS.

  1. isa said, on September 26, 2011 at 8:13 am

    mulle meeldib, et oled tagasi omas elemendis ja fotodel on taas asukohamaa lõhna tunda. Vaid Musculus rectus abdominis tundub igavalt õhtumaine.

  2. talikas said, on September 26, 2011 at 10:32 am

    uus meremaalt ;)

  3. iie said, on September 26, 2011 at 10:50 am

    mulle täiega meeldis enoshima kandis. kamakurast edasi zushi rannas on ka liiv must. ei tea, kas asi on suurlinna läheduses. okinawal oli liiv suht kuldne.

    • talikas said, on September 26, 2011 at 10:52 am

      ma pakun, et see on seotud vulkaanide lähedusega? või mingi laavaga… islandil olid päris mitmed rannad täiesti musta liivaga.

  4. Anet said, on September 26, 2011 at 6:36 pm

    Maria, kas hakkad kuumuse/niiskusega juba ära ka harjuma? Mina vist ei harjunudki ära…

    • talikas said, on September 27, 2011 at 5:37 am

      meil on õnneks juba päris jahedaks tõmmanud. ma selle kuumusega ei suutnud mitte midagi teha, isegi magada mitte konditsioneeriga toas…. ma ei kujuta ette, mis olukord siis oli, kui sina siin olid… phhhhh… eks ma järgmise aasta juulis näen ise seda. tuleb jäävannis käia vist iga päev :)


Leave a Reply

