Wicked Winterfrost

Innocent Female Entertainment in Tokyo

Posted in Japan by talikas on September 13, 2011

Ega ma siin käed rüppes ei istu. Olen endale juba leidnud nunnud jaapani sõbrannad, kes mulle näitavad, kuidas Tokyos kvaliteetselt aega veeta. Üks kõige populaarsem tegevus noorte seas on mängukeskustes käimine (jaapani aktsendiga tuleb öelda “geimsentaaa”), kus siis peamiselt noormeestest mänguhuvilised naelutatult mänguautomaatide taga istuvad ja virtuaalsete vaenlastega kaklevad, muusikarütmis nuppe taovad, mängikitarri põristavad või täpsuse ja kiiruse peale tantsivad. Väga huvitav vaatepilt.

Neidude seas on aga kõige levinum fotoautomaatides enda pildistamine ning siis hiljem nende piltide tuunimine. Näiteks saad pildistamiseks laenutada riideid (jaapanlaste lühikese seelikuga koolivorm!), saad valida automaadi, mis automaatselt silub ja sirendab su jalakesi ja suurendab silmi (piltidel) ja siis pildikestele lisada karumõmmisid/südameid/tähekesi ja kõike muud, mis kvalifitseerub noorte neidude jaoks ühe suure ja tähtsa sõna alla: kawaii ehk nunnu/armas. Ideaalsed tulemused on siis sellised manga-nukkude moodi fotod, mis tavaliselt kohe oma FB profiilipildiks pannakse. Minu puhul tulemus väga kawaii ei ole, pigem suhteliselt tulnukalik (pean siiski pigem silmas silmi mitte jalgu :P).

No ja siis on peamine ajaviitmine muidugi shoppamine, aga sinna ma pole veel jõudnud.

8 Responses

Subscribe to comments with RSS.

  1. marks said, on September 13, 2011 at 6:06 pm

    Sul personaalne digimon on valitud?
    Giga-Talimon!
    Supervõimeteks keelest-mitte-arusaamine ja pikkadel koibadel püstipüsimine.

    • talikas said, on September 14, 2011 at 12:21 am

      hahaha! kindlasti “giga” jah, see sobib mulle hästi. nad pole mind veel kontsadel näinudki !!!

  2. gustav said, on September 13, 2011 at 6:19 pm

    mis su manga nimi on?

  3. Limonchita said, on September 13, 2011 at 7:21 pm

    naisssss =_= nüüd hakkab igasugu imevidinaid su blogisse ilmuma :)

  4. isa said, on September 14, 2011 at 6:31 am

    Ma sain ennemalt kaa aru, et jaapanlannade silmad on kunstlikult suured, aga pidasin seda ekslikult maikellukese tinktuuri mõjuks.

  5. Mari K said, on September 15, 2011 at 12:49 pm

    Meil siin kirjutab et täna oli Tokyos tugev maavärin?

    • talikas said, on September 15, 2011 at 2:09 pm

      wow, ma vaatasin jah uudistest :) ma olin siis parasjagu tokyost väljas surfamas… või rongis… mitte midagi ei tundnud igatahes :)

  6. Kerly said, on September 23, 2011 at 6:03 pm

    SILMAD!!!!


Leave a Reply

