Wicked Winterfrost

I Like

Posted in Belgium by talikas on October 28, 2008

Üldiselt peab tõdema, et praktikantidel on siin väga hea elu. Tööd on täpselt nii palju, kui jaksan, ja pidusid ka täpselt nii palju, kui jaksan. Või natuke rohkem. Aga eelkõige tunnen, kuidas minu meelerahu eest hoolitsetakse. Mu juhendaja küsib mu käest vähemalt kord nädalas oma ilusate kollaste silmadega: kuidas sul läheb, Maria? Kas tunned ennast hästi? Kas tööd ei ole liiga palju või vähe? Kuidas su nädalavahetus oli?

Minu osakonna ülemus võtab mul kaastundlikust osavõtlikkusest pea et käest kinni, kui räägib, et uude elukohta kolimine on alati väga raske, ja et kui mul ükskõik, üksõik!, mida tarvis on, tulgu ma tema jutule. Sest uues elukohas kohutab kõigepealt bürokraatia hunnitu hulk ja siis üksindus (Tõesti?). Aga tema tahab, et see praktika oleks mulle ainult meeldiv kogemus. Olen tema mitte-nii-väga-siirast huvist nii liigutatud, et andestan talle täiesti siiralt selle, et ta järgmisel päeval ei mäleta mu nime, ja kordab meelekindlalt, et olen Rumeeniast.

2 Responses

Subscribe to comments with RSS.

  1. isa said, on October 29, 2008 at 8:43 am

    80-90% rumeenlaste esivanemad on mingil Rooma impeeriumist pärit.
    Sina kindlasti mitte.

  2. Kerly said, on November 10, 2008 at 9:18 am

    Mina ütlen ka: I like.


Leave a Reply

