Wicked Winterfrost

Vanapagana Europada

Posted in Belgium by talikas on October 10, 2008

Nädalaga olen end DG INFSO-sse (Directoral General of Information Society and Media) mugavalt sisse seadnud ning umbes 600 Komisjoni praktikandiga oma õlule võtnud vastutusrikka ülesande… Mmm… Mis see nüüd oligi….? Vastutusrikast ülesannet ei oska ma kahjuks veel defineerida, kuid see ei vähenda kuidagimoodi meie, praktikantide, tähtsust ;)

Komisjoni jaoks oleme me mugavad abikäed, odav tööjõud, (loodetavasti) uute ideede generaatorid ning praktika lõppedes kasulik reklaam Euroopa institutsioonidele. Stagiairede jaoks on praktikale tulemise põhjus(t)eks üks või mitu varianti järgnevast loetelust:

a) Olen 23. Kool sai läbi ja ma ei oska (ei taha) oma eluga midagi peale hakata! Appi!
b) Olen 27. Mu töö on igav, tahaks midagi muud, aga mida?
c) Olen 40. Vajan valgust tunneli lõpus.
c) Olen 23-40. Tahaks end kuidagi Brüsselisse surada, networkida ja tööd leida.
d) Olen 23-40. Erasmusest jäi väheks või seda ei saanudki. Nõuan suhtuvat mõistmist, paindlikku tööaega, regulaarset sissetulekut ja pidu iga päev!

Sellised me siis oleme. 50st erinevast rahvusest, erinevate ootuste, lootuste, ambitsioonidega. Kes rasta, kes kiilakas, kes patsidega. Võimalusi midagi korraldada või õppida, koolitustel käia ja inimestega tutvuda on tohutult. Aega on 5 kuud. Avakõnes öeldi, et kui töökohta ei leia, siis mehele ikka saab.

4 Responses

Subscribe to comments with RSS.

  1. isa said, on October 13, 2008 at 7:52 am

    nädal aega neid 50 eri päritolu tegelast vaadata oleks suur privileeg

  2. Kerly said, on October 13, 2008 at 1:39 pm

    Aga naisele?

  3. talikas said, on October 13, 2008 at 2:04 pm

    naist leida on natuke raskem, sest nad on tugevas vähemuses…

  4. Holmps said, on October 15, 2008 at 3:39 pm

    vaikus… tundub, et on mehele läind.


Leave a Reply

