Wicked Winterfrost

Pink Panther

Posted in Sweden by talikas on December 5, 2007

pink

Ma ütlen teile ausalt, Stockholmi ööelu on nõrk. Enamike ööklubide uksed pannakse suure pauguga kinni kell kolm öösel ja viieni on avatud vaid (tavaliselt hirmkallid) Stureplani lokaalid. Nii olingi üllatunud, kui esmaspäevaselt Miha sündimispäeva tähistamiselt Gamla Stanis alles kell 6 hommikul koju jõudsin. (Khm, üllatunud olid ka minu 70-aastased sugulased, kellega ma koos elan…) Viimasest ööbussist jäin ma mõistagi maha, kuid imelikul kombel otsustas üks juba töö lõpetanud bussijuht mulle taksot mängida ja sõidutas mind inimtühja bussiga uljalt Sollentunasse.

One Response

Subscribe to comments with RSS.

  1. B said, on December 5, 2007 at 6:20 pm

    milline see bussijuht oli? sa tead ju et võõraste onudega kaasa ei tohi minna eriti veel öösel. mul hakkab kohe süda valutama niimoodi eks.
    aga kuidas muidu läheb:)?


Leave a Reply

