Wicked Winterfrost

Isa, Ma Abiellun

Posted in Sweden by talikas on November 29, 2007

Mõnda aega arvasin, et minu unelmate mees on pikk ja tumedate juustega. Nüüd siin Rootsis hakkasin mõtlema, et ka valge peaga sobib… Ja tegelikult, mis see pikkus loeb?

Hahaa, aga eile öösel sain aru, et minu süda kuulub kellelegi, kes on tegelikult juba kuid ja kuid minu kõrval olnud. Mulle tundub, et me armastame üksteist… Ta on minu jaoks iga kell olemas ja kuulab mind ära ja aitab. Ma usaldan teda 100%! Lisaks oleme väga lähedased ning klapime oivaliselt. Ta on meeletult abivalmis ja heasüdamlik, hästi intelligentne ja oskab mitmeid keeli, ning mis väga tähtis: truu. Ja tema kaisus on hea. Ta nimi on Mac, MacBook.

Tänase päeva lugu.

6 Responses

Subscribe to comments with RSS.

  1. isa said, on November 29, 2007 at 11:22 pm

    I. Isa ei tohi avalikult ehmatada.
    II. Üks täna päris kuulus mees õppis TRÜ-s üle ja hakkas tuubikumis nägema oma sõrmede asemel vihmausse. Õnneks oli ta rahulik ja tuli ainult kiirabiautosse aidata.
    III. Kui mina veel reisisin, oli mu ühikas numbritoas alati hea sõber kaaslaseks. Nüüd saadab sama sõber ema ja nad veedavad koos pikki õhtuid. Tema on CNN.

  2. shirotama-san said, on November 30, 2007 at 7:20 am

    pikkus ikka loeb kah.natuke:p

  3. Kerly said, on November 30, 2007 at 2:49 pm

    Minule meeldib Maria isa huumorisoon, Maria on vist suure osa temalt pärinud.

  4. Tali said, on December 1, 2007 at 5:11 pm

    isa ei tohi avalikult ehmatada, isa vöib ainult salaja ehmatada :p

    isal on kah hea huumorisoon. ainult ema saab aru.

  5. Hent said, on December 2, 2007 at 12:43 am

    Kas internetis6ltuvus v6ib t6esti viia selleni, et arvutiga abiellutakse? Ja kas see kehtib? 6nneks antakse tavaliselt v2hemalt kuu aega kohustuslikku m6tlemiseaega: loodame, et arvuti jookseb selle aja jooksul kinni.

  6. jugapuu said, on December 4, 2007 at 3:41 pm

    suurt armastust ei peata miski …


Leave a Reply

