Wicked Winterfrost

Villa Villekulla

Posted in Sweden by talikas on October 24, 2007

pipi

Eile nägin metroos ühte meest, kes oli täpselt Karlssoni nägu. Ma mõtlesin pikalt, kas talle seda äkki öelda, sest tegelikult on see ju kompliment. Aga kuna ta oli tätoveeritud, rõngastega ja natuke hirmutav, siis ma piirdusin kohtlase vahtimise ja kihistamisega. See tuletab mulle omakorda meelde, et ma käisin nädalavahetusel üliägedas Karlssoni ja Pipi muuseumis! Külastuskäik oli peaaegu sama palju adrenaliini pakkuv kui sellele eelnev mootorrattal 2.8 sekundiga 100-ni kiirendamine. Mõistagi klammerdusin juhi külge ja olin hirmust hingetu. Linnast tagasi koju läksin vabatahtlikult rongiga.

8 Responses

Subscribe to comments with RSS.

  1. Maria_ametlik_armuke said, on October 24, 2007 at 12:26 pm

    ära nende mootorihulludega jama tõesti…

  2. Kaspar-san said, on October 24, 2007 at 3:21 pm

    Kes oli see mees?:p

  3. Tali said, on October 24, 2007 at 3:28 pm

    mees parimais aastais on loomulikult Karlsson!

  4. isa said, on October 25, 2007 at 9:15 pm

    kutt liialdas sihikindlalt. Vaevalt, et vend sõitis Suzuki GRX-i või Yamaha R-1ga. Need oma 1000 cm3-ga teevad 100 kmh alla 3 sek. teised ikka üle kolme.
    Aga ka 4 seki sikli seljas on juba hirmus. Loodan, et Sa seda sõitu unes ei näe.

  5. Tali said, on October 26, 2007 at 3:25 pm

    Yamaha R-1 oli jah :) mul on pilte ka, kui sa ikka veel ei usu. unes ei näe seda, unes näen ma tavaliselt palju hirmsamaid asju…

  6. isa said, on October 26, 2007 at 6:09 pm

    Tohohh, R1 on väga kõva riist, sõidab edukalt isegi USA ja EU ringrada.
    Ma pole kindel, et oleksin julgenud sellise selga noorest peastki istuda. Täna vist hakkab ainult R1 nägemisest pea ringi käima.

  7. Pikk said, on October 29, 2007 at 7:21 pm

    Mis pilte?

  8. Tali said, on October 31, 2007 at 12:43 pm

    mmm. mootorattast.


Leave a Reply

