Wicked Winterfrost

Apteekidega Mul Ei Vea

Posted in France: Paris by talikas on May 26, 2006

kurikuulus kummel

(Pariisi apteegis, tarkusehammast taltsutamas)

“Tere, palun mulle pakk kummelit
“Kummelit jah?”
“Kummel jah”
“Mmm, hammaste jaoks?”
“Jajah, just! Hammaste jaoks! Just nii!” (mõtlen, et, huh, ei pea hakkama pikalt prantsuse keeles seletama, tädi sai kohe aru, mis värk on)
“Jajah, siin ongi, tabletid. Kui vana laps on?”
“Kuidas palun? Laps? Kelle laps?”
“Noh, kelle jaoks need tabletid on?”
“Mmmm… Minu jaoks!”
(tädi vaatab täiesti arusaamatu pilguga otsa. Võiks öelda, et jõllitab; ja küsib): “Kuhu TEIL siis need hambad kasvavad?!”
(ja siis lugesin tabletipakikese pealt: “Beebidele. Hambakasvuvaludeks” Hirmus piinlik)
(kogeledes)
“Einoh, see on see… Tarkusehammas. Teate, kasvab siia taha ja hirmsasti valutab”
“Eino, kui valutab, minge arsti juurde” (…väga abivalmis…)
“Einoh, mul oleks vaja kummeli taime. Sellist kuivatatud. Te ei oska öelda, kust ma võiks seda leida?”
“Tee jaoks?”
“Einoh, mitte tee. Kompress. Saate aru, kuivatatud kummel, segada kuuma veega, marli sisse, panna valutavale kohale…”
(tädi ei vasta midagi, ainult vaatab. Pikalt. Mina punastan oma tarkusehambani välja)
“Ma ei tea… Siin, Prantsusmaal vist asi nii ei käi… Äkki teil ikka on… Kummelit?”
(tädi ei vasta, piilub mind silmanurgast kahtlustava näoga, otsekui oleks ma mingi maausuline-iseravitseja-rohuuhmerdaja-nõiaplika, kaob siis taharuumi. Paari minuti pärast tuleb välja tolmuse pisikese kummeliõitepakiga, mille ma siis tema uuriva pilgu all 5 euro eest lunastan)

2 Responses

Subscribe to comments with RSS.

  1. Ain said, on May 29, 2006 at 12:53 pm

    tubli! nüüd tuli temalegi, kivise linna tülpinud elanikule, meelde, mida lapsepõlves ehk vanaema õpetas.
    Fiat decoctum quantum satis!
    Tegelikult kestavad need piinad ikka paar nädalat

  2. LeilaHella said, on June 1, 2006 at 3:33 pm

    hehee, sul l2ks isegi h2sti, et selle kummeli k2tte said. elan ise Inglismaal ja l2ksin ka kord apteegist leesikat otsima, oli vaja. see oli t2iesti m6ttetu k2ik. siin kuivatatud ravimtaimi lihtsalt ei ole. ainult tabletid! ja sellise rahvaliku ravi peale nagu kummelikompress v6i sireliviin v6i midagi veel vaatavad inglased sind nagu imelooma…p’2ikest Sulle igal juhul!


Leave a Reply

