Wicked Winterfrost

Olen Maal, Magan Aidas

Posted in France by talikas on March 26, 2006

elu maal

Nüüdseks olen juba kaks päeva veetnud kleepuv-mudases Jambville‘i chateau‘s, väikeses Põhja-Prantsusmaa linnakeses, kus vaatamata vihmale on 330 noort end kõveraks lõbutsenud ja juustust ümmarguseks muginud; ise olen liigsest organiseerimisest põlvini mudane ja välivoodis magamisest kange, aga vahvad inimesed ja hommikune (väga varajane) äratus kitarrigmängu saatel kompenseerib kõik.

2 Responses

Subscribe to comments with RSS.

  1. kommija said, on March 31, 2006 at 5:38 am

    eriti voimas pilt, ma loodan, et sa seda ise ei teinud, muidu ma olen kade

  2. Tali said, on April 1, 2006 at 12:24 pm

    ole siis kade


Leave a Reply

