Wicked Winterfrost

Siin Ma Siis Olen

Posted in France: Paris by talikas on January 22, 2006

jõulumeeleolus notre dame

Nojah, ühikatuba, kus ma elan, ongi veel väiksem, kui ma kartsin. Ei mahu siin tantsima ega telki üles panema… Aga vähemalt on toanaaber väga asjalik ja sümpaatne :)

Ühikas ise asub kuskil Pariisi äärelinnas Montrouge’s, nii et faktiliselt elan lausa Pariisist väljas. Aga hullu pole midagi, kesklinna on metrooga 15 minutit, ja nii ongi siin on hea ja vaikne. Mitte just muidugi NII vaikne, kui loota võiks, sest pidevalt harjutab keegi kuskil flööti ja pühapäeviti koguneb ühika alla värvilistesse hõlstidesse riietatud isehakanud puhkpilliorkester, kes enne marssima hakkamist siin hääled sisse ajavad. Head kopsud on neil.

Ja teate?! Ma peaaegu näeksin oma tillukese rõduga toakesest Eiffeli torni! Aga mingid majad on ees… ;)

Leave a Reply

