Wicked Winterfrost

Flirt a la Russe

Posted in Russia: Voronezh by talikas on November 3, 2005

”Privet, Maria”
“Tere x”
“Kuule, ütle, kas sul poiss on?”
“On küll jah, pikk ja tugev”
“Siit ühikast, jah?”
“Ei, ta on Eestis”
“Eestis…? See selleks, kes su poiss ühikast on?”
“Misasja? Mis ühikast? Mul on Eestis poiss”
“Eesti on ju kaugel, Sina oled siin, noor ja tahad lõbutseda… Kes Su poiss ühikast on?”
“Erm…, tead, mul ühegagi nii palju tegemist, mul pole ühikast mingit poissi veel lisaks vaja”
“Nii et Sul ei ole siis ühikas poissi?”
“Ei ole jah…”
“Kuule, tule minu tuppa, lähme joome kohvi”

Selliseid vestlusi peavad eesti tüdrukud ülepäeviti ja kõigil värvilistel poistel on sarnane suhtumine: oma poiss on kaugel, tule istu põlvele. Ma ei tahaks uskuda, et neil ongi selline arusaamine truudusest, pigem tundub see olevat mingi kätteõpitud ärarääkimisviis (kui vietnamlane, kongolane ja nigeerlane täpselt sama juttu ajavad); seega mul ongi kuri kahtlus, et värviliste meeste arvates on valged naised kergemeelsed ja lihtsalt saadavad. Ja ma üldse ei imesta, et nad nii arvavad, sest ma ju näen, kuidas mustad poisid õhtuti vene neiukesega trepist üles lähevad, kuidas meie iraagi sõpradel on kõigil vene tshikid, tihtipeale poole nooremad kui nad ise.

Ja kui miski muu ei aita, siis ütlen, et mu poiss on Villu (tugev Eesti maamees) ja ta kohe tuleb, ning nagu imeväel kaovad kõik kilid-kosilised. Villu, Eesti tüdrukute kaitseingel :)

Leave a Reply

