Wicked Winterfrost

Meie Lembi

Posted in Russia: Voronezh by talikas on October 29, 2005

Mul on 2 toanaabrit. Üks on Hull Geograaf Age ja teine Peenike Ajaloolane Lembi. Age on hulluke nagu minagi, aga Lembi on lihtsalt tõeline sangar. Annab otsida nii kannatlikku elukaaslast: Lemps pöörab vaid teise külje, kui kell 6 hommikul tema voodi ette telk üles lüüakse, või kui külalised ühtlase itsitav-nügiva inimkihina kogu põranda katavad (eile magas meie pisikeses toas 9 inimest). Muidu meeldib Lembile vene poistele Pushkinit ette lugeda, armeenlastega küpsiseid süüa ja heegeldada. Meie oleme aga vaese Lembi elukorralduse nii sassi löönud, et ma ei imestaks, kui ta järgmine reede mustadega pidutsema läheks.

Kui ma täna hommikul Lembi ees vabandasin, et öösel selline möll oli, siis vastas ta vaikselt: “Ei ole midagi, eks elu tahab ju elamist” Õige!

2 Responses

Subscribe to comments with RSS.

  1. siim said, on October 29, 2005 at 4:01 pm

    lembi on ju mul naaberküla tüdruk!!! päris s*tt kokkusattumus ju.

  2. koer said, on November 2, 2005 at 12:32 pm

    Njah ma olen ka siin venemaa avarustes kuskil > ja muuseas Maria sa pidid mulle Moskvasse kylla tulema … mingi errr paari p2eva p2rast kui ma ei eksi > ja muuseas *must* asemel v6ib eestlane muretult ka *neeger* kasutada ja seda t2itsa ilma, et midagi ebakorrektset korda saadaks (prkl ma ei oska smileysi kah selle imba klaveriga teha(


Leave a Reply

